Biuro prasowe

Kontakt dla mediów

Małgorzata Fischer

malgorzata.fischer@oex.pl

+48 663 500 200

Informacje prasowe

Grupa OEX najwyżej ocenionym pracodawcą w Programie Kariera 2018

OEX 18.02.2019

Polska Rada Biznesu, organizator Programu Kariera, podsumowała zeszłoroczną edycję akcji. Grupa OEX zdobyła najwyższą notę w badaniu przeprowadzonym wśród stażystów, którzy wzięli udział programie w 2018 roku.

OEX E-Business z nowym dyrektorem centrów logistyki

OEX E-Business 13.02.2019

Od 2019 roku centrami dystrybucji spółki z Grupy OEX zarządza Piotr Wałdowski, manager z wieloletnim doświadczeniem w branży. Przez ostatnie 8 lat był związany z H&M Logistics, gdzie odpowiadał m.in. za obsługę logistyczną kanału eCommerce.

ArchiDoc wyróżniony Diamentem Forbesa 2019

ArchiDoc 31.01.2019

Spółka z Grupy OEX znalazła się w gronie najszybciej rozwijających się firm według rankingu miesięcznika Forbes. W zestawieniu uwzględniono podmioty, które osiągnęły największy przeciętny wzrost wartości w latach 2013 – 2017.

Voice Contact Center obsługuje klientów Volvo

Voice Contact Center 28.01.2019

Spółka z Grupy OEX realizuje projekt z zakresu biura obsługi klienta dla Volvo Car Poland. Współpraca obejmuje obsługę telefonicznego i e-mailowego kanału kontaktu, procesowanie informacji dla działu sprzedaży oraz wsparcie procesu obsługi reklamacji.

Polski rynek BPO rośnie w dwucyfrowym tempie

ArchiDoc 15.01.2019

Mocny nacisk na cyfryzację, automatyzację procesów oraz złożona sytuacja na rynku pracy – to główne czynniki wpływające na dynamiczny rozwój usług Business Proces Outsourcing w Polsce.

Divante opublikowało tegoroczną edycję eCommerce Trends

Divante 19.12.2018

Spółka z Grupy OEX zaprezentowała szóstą edycję raportu wskazującego najważniejsze kierunki rozwoju sektora e-commerce, zarówno w obszarze B2C jak i B2B. W tym roku w badaniu wzięło udział 150 przedstawicieli branży, którzy wypowiedzieli się na temat 70 trendów.

Grupa OEX na 7 miejscu rankingu 100 najlepszych pracodawców Rzeczpospolitej

OEX 13.12.2018

„Najlepsi na rynku pracy” to ranking prezentujący firmy, w których według badań dziennika Rzeczpospolita, chcą pracować Polacy. W zestawieniu znalazły się przede wszystkim podmioty wiarygodne finansowo i oferujące stabilność zatrudnienia. Grupa OEX zajęła 7 miejsce, tuż za takimi firmami jak Rossmann i LPP. 

Firmy ubezpieczeniowe cyfryzują obsługę klienta

ArchiDoc 21.11.2018

Ubezpieczyciele na coraz większą skalę wdrażają rozwiązania usprawniające proces obsługi klientów. Firmy z tego sektora inwestują nie tylko w nowe technologie, ale także w know how umożliwiające optymalizację działalności operacyjnej, m.in. w obszarze przepływu informacji.

Divante i Highsnobiety.com tworzą nowy projekt e-commerce

Divante 14.11.2018

Highsnobiety, globalny serwis lifestylowy, rozpoczął współpracę z Divante z Grupy OEX. Celem wspólnych działań jest stworzenie nowego mobilnego projektu e-commerce Highsnobiety, koncentrującego się na obszarze customer experience.

OEX Cursor z partnerami wprowadza innowacyjną usługę kompleksowo wspierającą sprzedaż

OEX Cursor 07.11.2018

OEX Cursor we współpracy z ShelfWise oraz ABR SESTA zaoferuje rozwiązanie, które wykorzystując technologię rozpoznawania obrazu oraz zaawansowaną analizę danych, ułatwi zwiększanie sprzedaży w kanale tradycyjnym.

OEX E-Business wspiera e-commerce Pierre Fabre Dermo-Cosmetique w Polsce

OEX E-Business 06.11.2018

22 października 2018 r. globalny producent dermo kosmetyków Pierre Fabre Dermo-Cosmetique uruchomił pierwszy e-sklep w Europie. OEX E-Business został wyłącznym partnerem logistycznym e-commerce marki w Polsce.

OEX Cursor zrealizował marketingową akcję edukacyjną dla PSG

OEX Cursor 29.10.2018

Spółka z Grupy OEX wykonała projekt door-to-door dla Polskiej Spółki Gazownictwa. W ramach usługi OEX Cursor dotarł do ponad 400 potencjalnych odbiorców usług klienta.

Obsługa zaawansowanych procesów w wielu językach

Voice Contact Center 22.10.2018

Stworzenie kompetentnego zespołu do obsługi klientów na różnych rynkach to rosnące wyzwanie. Firmy coraz częściej powierzają to zadanie zewnętrznym dostawcom, którzy posiadają zasoby umożliwiające nie tylko realizację projektów, ale także ich optymalizację.

Grupa OEX partnerem Digital Champions 2018

OEX 18.10.2018

OEX po raz drugi został partnerem spotkania poświęconemu najnowszym trendom i wyzwaniom w obszarze cyfrowej transformacji. Podczas tegorocznej edycji konferencji Digital Champions wystąpi Tomasz Karwatka, CEO Divante z Grupy OEX.

Divante z Grupy OEX współtworzy platformę B2B dla Eurocash

Divante 04.10.2018

We wrześniu 2018 roku Eurocash Dystrybucja uruchomił platformę eurocash.pl, przeznaczoną dla niezależnych sklepów spożywczych. Spółka Divante we współpracy z firmą Uxeria odpowiadała za obszar user experience oraz stronę graficzną projektu.

Voice Contact Center uruchamia wielojęzyczne centrum obsługi klienta

Voice Contact Center 20.09.2018

Spółka z Grupy OEX rozpoczęła realizację pierwszych projektów na rynkach zagranicznych. W ramach usługi LinGO Voice Contact Center oferuje wielokanałową obsługę klienta w lokalnych językach. 

OEX Cursor organizatorem konkursu konsumenckiego marki słodyczy Hibbi

OEX Cursor 19.09.2018

Spółka z Grupy OEX odpowiada za kompleksową obsługę konkursu firmy Millano, właściciela marki Hibbi. To już 5 projekt konkursowy organizowany dla tego klienta przez OEX Cursor.

Voice Contact Center podpisał kontrakt z Coca- Cola HBC Polska na obsługę klientów B2B

Voice Contact Center 12.09.2018

Voice Contact Center uruchomił kolejny projekt z zakresu obsługi klienta. W ramach współpracy z Coca-Cola HBC Polska spółka z Grupy OEX realizuje działania z obszaru wsparcia sprzedaży skierowane do odbiorców biznesowych.

Grupa OEX podsumowuje wyniki za I półrocze 2018

OEX 07.09.2018

Grupa w pierwszym półroczu osiągnęła wzrost przychodów o 12 procent przy niższych wynikach, którym towarzyszyła jednak znacząca poprawa przepływów z działalności operacyjnej.

Automatyzacja w parze z know how

ArchiDoc 21.08.2018

Sztuczna inteligencja, automatyzacja i robotyka procesów to dziś najgorętsze trendy rynkowe. Czy tego typu rozwiązania zawsze przynoszą oczekiwane korzyści biznesowe? Klucz do sukcesu to odpowiednia synergia technologii i kompetencji pracowników.

Masz pytania?

Małgorzata Fischer

malgorzata.fischer@oex.pl

+48 663 500 200