Biuro prasowe

Kontakt dla mediów

Małgorzata Fischer

malgorzata.fischer@oex.pl

+48 663 500 200

Informacje prasowe

ArchiDoc: Polskie firmy wdrażają biuro bez papieru

ArchiDoc SA 20.09.2017

60 proc. dużych i średnich firm przebadanych przez Instytut Outsourcingu na zlecenie ArchiDoc z Grupy OEX pracuje w oparciu o e-dokumenty. Tylko 13 proc. respondentów wdrożyło cyfrowe biuro w całej organizacji.

Voice Contact Center rozwija centrum operacyjne w Lublinie

Voice Contact Center 29.08.2017

Voice Contact Center z Grupy OEX o 25 proc. zwiększył liczbę stanowisk w lubelskim oddziale. Obecnie spółka dysponuje ponad 600 stanowiskami operacyjnymi w trzech lokalizacjach i należy do największych contact centers w Polsce, specjalizujących się w kompleksowym wsparciu procesów obsługi klienta.

Cursor wspiera sprzedaż marki Dekoral

Cursor 31.07.2017

Cursor z Grupy OEX realizuje projekt obejmujący wsparcie działań sprzedażowych w formule 360 stopni dla PPG Deco Polska, właściciela marki Dekoral.

Divante wdrożyło nowy e-sklep Newsweeka

Divante 25.07.2017

Divante z Grupy OEX zrealizowało trzeci projekt e-commerce dla wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska. Serwis dostępny pod adresem sklep.newsweek.pl ma zgodny ze stylistyką Newsweeka design oraz został wzbogacony o funkcjonalności wspierające sprzedaż.

ArchiDoc digitalizuje obieg dokumentów w ROHLIG SUUS Logistics

ArchiDoc 13.07.2017

ArchiDoc z Grupy OEX wdrożył pierwszy etap kompleksowej usługi mającej na celu usprawnienie procesów biznesowych jednego z największych operatorów logistycznych w Polsce.

Grupa OEX na pierwszej globalnej konferencji WCA dedykowanej logistyce e-commerce

OEX 06.07.2017

Na początku lipca 2017 roku w Miami odbyło się pierwsze spotkanie najważniejszych graczy z rynku logistyki dla e-handlu, zorganizowane przez globalną sieć WCA E-commerce. E-Logistics z Grupy OEX to jedyna firma z Polski, która uczestniczyła w konferencji. 

Cursor z prestiżowymi nagrodami

Cursor 03.07.2017

Spółka Cursor po raz kolejny została wyróżniona Diamentem Forbesa i Gazelą Biznesu. W obu rankingach doceniane są najdynamiczniej rozwijające się firmy.

Cursor realizuje kompleksowe działania wspierające sprzedaż dla Barilla Polska

Cursor 20.06.2017

Cursor z Grupy OEX rozszerzył zakres współpracy z włoskim producentem makaronów i sosów. Spółka realizuje całość działań wspierających sprzedaż produktów marki Barilla i Wasa w Polsce.

E-Logistics z nowym dyrektorem sprzedaży logistyki dla e-commerce

E-logistics 13.06.2017

Do zespołu E-Logistics z Grupy OEX dołączył Piotr Lewaciuk, przez ostatnie 8 lat związany z Grupą Integer. Jako dyrektor sprzedaży logistyki e-commerce na region CEE będzie odpowiedzialny za rozwój sprzedaży i pozyskiwanie projektów z sektora e-handlu w krajach Europy Środkowej i Wschodniej.

Cursor z kontraktem na logistykę materiałów marketingowych Żywiec Zdrój

Cursor 26.04.2017

Cursor z Grupy OEX podpisał umowę na kompleksową obsługę logistyczną materiałów POS z firmą Żywiec Zdrój, największym producentem napojów bezalkoholowych w Polsce1. Realizacja projektu rozpoczęła się na początku kwietnia 2017 roku.

Divante wdroży nowy serwis dla Home&You

Divante 13.04.2017

Wdrożenie platformy to kolejny etap współpracy między firmami. Serwis zostanie oparty na nowej wersji popularnego oprogramowania open source – Magento 2. W projekcie Divante będzie odpowiedzialne za cały proces wdrożenia, w tym zaprojektowanie architektury serwerowej, integracje systemowe, projekt i wdrożenie nowego designu oraz rozwój i utrzymanie platformy. Spółka zajmie się również obsługą Home&You pod kątem SLA.

Divante wdraża eCommerce dla distripark.com z Grupy PCC Rokita

Divante 10.04.2017

Nowy sklep distripark.com to pierwsze w Polsce wdrożenie Magento 2 dla branży chemicznej.

distripark.com to zawansowana platforma typu B2B2C wykorzystująca mechanizmy modelu sprzedaży MLM. Firma jest pionierem w zakresie eCommerce w branży chemicznej. distripark.com oferuje szeroki asortyment surowców i półproduktów chemicznych, chemii gospodarczej i przemysłowej oraz produktów chemicznych z branży budowlanej.

OEX S.A. po raz trzeci uczestniczy w Programie Kariera

OEX 07.04.2017

OEX SA przyłączył się do 14. edycji Programu Kariera organizowanego przez Polską Radę Biznesu. W 2016 roku staż w dziale HR Grupy OEX zdobył najwyższą ocenę w badaniu prowadzonym wśród uczestników programu.

Grupa OEX zakończyła rok obrotowy 2016 najwyższymi wynikami skonsolidowanymi w swojej historii.

OEX 04.04.2017
  • Przychody wyniosły 399,75 mln zł i wzrosły o 16,2 % w stosunku do osiągniętych w roku 2015
  • Zysk operacyjny wyniósł 20,96 mln zł i był o 18,2% wyższy od wyniku osiągniętego w roku poprzednim
  • Zysk EBITDA wyniósł 26,34 mln zł i był o 20,0% wyższy od wypracowanego
    w roku poprzednim
  • Zysk netto przypadający akcjonariuszom podmiotu dominującego wyniósł 11,84 mln zł i wzrósł o 5,9% w porównaniu do osiągniętego w 2015 roku.

DPD Polska kolejnym klientem ArchiDoc z rynku KEP

ArchiDoc 03.04.2017

ArchiDoc z Grupy OEX wdrożył kompleksowe rozwiązanie usprawniające przepływ dokumentów w firmie kurierskiej DPD Polska. Usługa została dostosowana do specyfiki procesów realizowanych przez podmioty z branży transportu i logistyki.

Poszerzenie składu zarządu OEX S.A.

OEX 15.03.2017

14 marca 2017 r. Rada Nadzorcza OEX S.A. powołała Tomasza Kwietnia do zarządu spółki, powierzając mu pełnienie funkcji członka zarządu.

 

Tomasz Kwiecień będzie odpowiedzialny za implementację strategii rozwoju poszczególnych segmentów działalności Grupy OEX oraz za strategiczne transakcje kapitałowe i finansowe.

Nowe osoby w zarządzie spółki Voice Contact Center z Grupy OEX

Voice Contact Center 13.03.2017

Do zarządu spółki Voice Contact Center dołączyły Ewa Czarnecka, dotychczasowy dyrektor operacyjny oraz Ewa Depta, zarządzająca sprzedażą. Wspólnie z prezesem, Konradem Rochalskim, kierującym obszarem Zarządzania Dokumentami i Obsługi Klienta w Grupie OEX, będą odpowiadać za dalszy rozwój firmy.

Ewa Depta jest związana z Voice Contact Center od początku istnienia spółki, czyli od 2009 roku. Jej kompetencje obejmują pozyskiwanie nowych klientów i rozwój biznesu. Ewa Czarnecka do zespołu dołączyła w styczniu 2015 roku. Odpowiada za działania operacyjne i współpracę z klientami. Obie nowe członkinie zarządu posiadają kilkunastoletnie doświadczenie w branży contact center.

Ostatnie lata to okres dynamicznego wzrostu Voice Contact Center. Doświadczenie i kompetencje Ewy Depty i Ewy Czarneckiej były kluczowym elementem naszego sukcesu. Rozszerzenie składu zarządu jest naturalnym krokiem i mocno wierzę, że dzięki temu jeszcze skuteczniej będziemy umacniać pozycję wśród czołowych contact centers w Polsce – powiedział Konrad Rochalski, prezes Voice Contact Center.

Voice Contact Center specjalizuje się w wielokanałowej obsłudze klienta, oferując firmom m.in. prowadzenie profesjonalnego Biura Obsługi Klienta i infolinii. Spółka dysponuje 560 stanowiskami contact center w trzech centrach operacyjnych: w Warszawie, Łodzi i Lublinie.

Nasi klienci powierzają nam realizację coraz bardziej zaawansowanych projektów z zakresu obsługi klienta. W ramach grupy kapitałowej OEX rozwijamy także ofertę kompleksowych rozwiązań dedykowanych poszczególnym branżom, m.in. całościową obsługę procesu likwidacji szkód dla sektora ubezpieczeniowego – dodaje Konrad Rochalski.

Do grona klientów firmy należą m.in. spółki ubezpieczeniowe, banki, firmy działające w sektorze e-commerce, firmy medyczne, FMCG i motoryzacyjne.

W 2016 roku Voice Contact Center został wyróżniony w konkursie „Złota Słuchawka” za projekt „Centrum Kompleksowej Obsługi Pacjenta Affidea”, realizowany przez spółkę we współpracy z międzynarodową siecią centrów diagnostycznych Affidea.

Divante opublikowało raport e-Commerce Trends 2016-2017

Divante 25.01.2017

Raport eCommerce Trends jest cykliczną publikacją przygotowywaną przez Divante od 3 lat. Opracowanie podsumowuje najpopularniejsze trendy technologiczne i biznesowe wśród firm eCommerce w 2016 oraz kierunki rozwoju w roku 2017 i kolejnych latach.

OEX sfinalizował transakcję przejęcia ArchiDoc S.A.

OEX 20.01.2017

19 stycznia 2017 roku OEX S.A. nabył 100% akcji spółki ArchiDoc S.A. za kwotę 17,9 mln zł. Grupa OEX poszerzyła działalność o nowy segment operacyjny, w którym będą działać spółki ArchiDoc S.A. i przejęta wcześniej w styczniu 2017r. Voice Contact Center sp. z o. o.

Transakcja została sfinansowana środkami z niepublicznej emisji obligacji, rozliczonej 18 stycznia 2017r., z której spółka pozyskała 20 mln zł.

OEX S.A. przejęła spółkę Voice Contact Center

OEX 11.01.2017

9  stycznia 2017 r. OEX S.A. sfinalizowała transakcję nabycia 100 % udziałów spółki Voice Contact Center.

Masz pytania?

Małgorzata Fischer

malgorzata.fischer@oex.pl

+48 663 500 200