Aktualności


Divante wdraża eCommerce dla distripark.com z Grupy PCC Rokita

Divante
10 kwietnia 2017

Nowy sklep distripark.com to pierwsze w Polsce wdrożenie Magento 2 dla branży chemicznej.

distripark.com to zawansowana platforma typu B2B2C wykorzystująca mechanizmy modelu sprzedaży MLM. Firma jest pionierem w zakresie eCommerce w branży chemicznej. distripark.com oferuje szeroki asortyment surowców i półproduktów chemicznych, chemii gospodarczej i przemysłowej oraz produktów chemicznych z branży budowlanej.

distripark-homepage

W projekcie Divante było odpowiedzialne za migrację serwisu z platformy Drupal na Magento 2.0, jak również poszerzenie listy funkcjonalności. Wdrożenie poprzedziła szczegółowa analiza elementów związanych z produktami, grupą docelową, ofertami i promocjami oraz programem afiliacyjnym. Divante przeprowadziło również kompleksowe testy serwisu.

Sporym wyzwaniem związanym z projektem distripark.com była specyfika branży chemicznej i regulacji związanych ze szczególnymi właściwościami produktu. Produkty chemiczne muszą być odpowiednio skategoryzowane, niektóre z nich mogą być nabywane tylko przez podmioty gospodarcze. Dodatkowo, ze względu na bezpieczeństwo, wymagania dotyczące transportu takich produktów określają odpowiednie regulacje prawne. Nowy sklep został wyposażony w funkcjonalności, które odpowiadają wymaganiom związanym ze specyfiką branży.

Widok produktu w nowym serwisie został wzbogacony o specjalne oznaczenia związane ze specyfiką danego artykułu. W ten sposób kupujący mogą szybko zorientować się np. czy produkt jest dostępny dla klientów indywidualnych lub czy jego transport jest obwarowany specjalnymi regulacjami.

distripark-badges

Serwis został wyposażony również w zaawansowany algorytm dobierający najdogodniejszy i jednocześnie bezpieczny sposób transportu produktów.

Wdrożenie projektu eCommerce w tak wymagającej branży to duże wyzwanie, szczególnie gdy w grę wchodzi bezpieczeństwo pakowania towarów już na etapie zakupów online. Dzięki ścisłej współpracy z distripark.com byliśmy w stanie stworzyć takie mechanizmy, które spełniają zarówno wymagania prawne, jak i są możliwie najbardziej użyteczne dla klientów. Etap rozwoju serwisu z zakresu dodatkowych integracji oraz poszerzania możliwości personalizacji ustawień już istniejących modułów zapowiada się jeszcze ciekawiej – mówi Wojciech Gajewski z Divante, Project Manager.

Na szczególną uwagę zasługuje również panel klienta wyposażony w funkcjonalność wyliczenia prowizji. Dzięki temu marka może prowadzić model sprzedaży oparty na systemie poleceń.

distripark-affiliate

distripark-comission

distripark.com to nowatorski projekt, z którym Grupa PCC rozpoczyna swą obecność w handlu internetowym. Pozornie błahe uruchomienie sprzedaży on-line wymagało od całej organizacji, legitymującej się przecież już kilkudziesięcioletnią tradycją, przystosowania do nowej rzeczywistości eCommerce. distripark.com wyróżnia nie tylko specyficzny, „nieinternetowy” charakter asortymentu, który implikuje wiele ograniczeń w swobodnym obrocie, to także otwarte, elastyczne podejście do potrzeb klientów, dbałość o szczegóły oraz przede wszystkim nastawienie na najwyższą jakość usług. Wdrożenie nowego systemu w oparciu o najnowocześniejsze dostępne rozwiązania to wyraz naszego dążenia do zapewnienia najwyższej jakości usług naszym klientom, dostawcom i partnerom biznesowym – mówi Mariola Cisowska, Prezes Zarządu distripark.com.

distripark.com to kolejny projekt Divante bazujący na wykorzystaniu platformy Magento 2. Wcześniej spółka wdrożyła m.in. nowy sklep dla marki modowej Solar.


Masz pytania?

Małgorzata Fischer
malgorzata.fischer@oex.pl
+48 663 500 200